Followers

Friday, September 11, 2009

12th Sept 2009

Starting my day with our sahor kat umah..huhu..finally..
I was woke up by sumone..thx..
and after sahor,solat sume, nak tahu I bgn kol bape?
12noon!!!!!
if my mom find out..im a dead meat though.hahaha
n bgon2 i received a text msg..kol 7 somethg..
sori awak.. i didnt call u..tido lg..sian awak oh..
I called u juz now, ur fon is off..I bet u are still sleeping..
t kite call balik eh..
tibe2 rase rindu plak kat nilai..kat kelas sume..asal eh?i wonder y dow..
maybe we baru je nak close together tbe2da abes sem..rindu sume org..
fiqa,bila,tasha,maa,ida,nik,shira,jowi,pai,senah,ainul,fisah,adel,mimi,maliza,anith
afiq,wan,dudi,poji,fit,paan,az,pokye,mirul,nuar,khutaibah, n many more..
name2yg tak dimention, i'll mention afterward yaw..huhuhu
rindu u guys like crazy dow..mmuahhxx..
oryte..dats all from me from da tym being..my so called cute lil bro da bising2..gtg..
daa..

No comments: