Followers

Saturday, July 9, 2011

Rindu dan sakit.

Nak cerita pasal Bersih? Nanti - nanti lah. Aku penat. Sangat penat pasal itu dan ini. Berargue dengan rmai orang. Penat.

9 Julai ni selain Bersih, ada banyak lagi benda yang jadi dalam hidup aku. Harini adik aku , Zahir, daftar kat UNISEL. Tapi tak dapat ikot. Sebab? Tak terbangun pagi tadi. Malamnya tu tak tdo. Sebab? Tayah tau.

Sekarang ni aku rindu sangat kat adik. :( sangat. Walaupun tak rapat dengan dia, tapi rindu yang ada still banyak gila. Dah lah aku ta terjaga masa dia na kluar tu. Sian dia. Selalunya, waktu - waktu ni dia ada at bawah tengok tv. Dah biasa dia kat umah kan. Dah besar dah adik.

Along rindu adik! Muah muah. Iloveyou, dik. Blaja elok2. I know u can do it. Jyeah.!~

Ya Allah. Aku mohon Kau kurangkan lah sedikit rasa kesakitan ni Ya Rabb. Aminn.
Satu badan sakit lepas perut sakit. Punca perut sakit tau lah. Badan? taktau. Harap2 takde apa2.

1 comment:

Amy Syaquena said...

Selamat berpuasa amy singgah di sini dan follow , jemput ke sinar raudah ye..happy blogging.