Followers

Wednesday, November 24, 2010

Biarkan Aku Jatuh Cinta - St12


mata ini.. indah melihatmu
rasa ini…rasakan cintamu
jiwa ini…getarkan jiwamu
jantung ini…detakkan jantungmu

dan biarkan…aku padamu
menyimpan sejuta harapan aku padamu
rasa ini…tulus padamu
takkan berhenti sampai nanti ku mati

biarkan aku jatuh cinta
pesona ku pada pandangan saat kita jumpa
biarkan aku kan mencoba
tak perduli kau berkata tuk mau atau tidak

My mom is a big fan of sinetron Indonesia. She had had her a month leave that she filled her days with all Indonesian dramas. Cinta Kirana lahh, Alisa lahh, Cahaya lahh, Safa dan Marwah lahh. Bcoz of terpakse, ikot lahh tengok. And ya. Tersangkut sudah dgn Safa dan Marwah. So far, not bad lahh. Even jalan cite die same je. Atas tuh posternye. And bile dah tersangkut dgn citenye, OST nye pon sedap jugak nih. Heroin die (Safa) tuh comel en. Baru 16 tahun. Hero die si Ilham (ujung sebelah kiri). Abangnya si Safa. Cite nye cam adik beradik angkat bercinta. Cam tu lahh. Best ah! Try ah tgk. Tp episod nye seperti bese sampai 200++.

*lirik nih khas untuk awak! Sweet kann saye.?? :) ILY!

No comments: