Followers

Wednesday, February 2, 2011

epaloca, SA dan ZA.

Ya. Aku dah tiada benda nak dicerita. Tiada pandangan nak di nyatakan. Hanyalah sesuatu yang nak dikongsikan.

Currently, ada 3 orang orang seni yang aku minat. Minat ya. Bukan taksub.


Nadiawati Ainul Basir
Ain Af8


Aku minat dia sebab dia pandai nyanyi dan pandai compose lagu. Entertainer. Itu lahh sebenarnya. She is great at plucking guitar. Superb! Sejak Af dalam aku minat. Suci Dalam Debu. Luka dilukai. Penanggung Sepi. Lagu - lagu yang pernah dinyanyikan dia. dan menjadi lagu wajib karok aku. weeeeeeeeeee. :)


Shera Aiyob
Shera Aiyob ni aku minat dah lama dah. Since dia baru putus dgn Kamal Adli. Sebab?? Dia nampak sweet saje. Sweet ah. Serious suka!~



Zahiril Adzim

Dia ni pulak aku minat since dia berlakon jadi Merah. Sebelum tu, dia ada berlakon dalam KAMI. Tapi disebabkan aku tak tengok KAMI, so aku kenal dia thru Merah Putih. Sebab minat?? Dia cool. Dan cara dia fikir tu boleh buat orang fikir balik. Tentang kehidupan. Dia seorang penulis yang baik juga.

Itu saja nak share. aku minat dorang. Korang tak minat??? Takpelah. Aku tak paksa korang ikut aku. :) Citarasa lain - lain kan.

~Luahan rasa, tatapan semua.~

No comments: