Followers

Wednesday, October 7, 2009

3 weeks of sem break..

Wat do i do during this 3 weeks.. bosan meh..

Nak keje malas.. I bet my dad is going to force me to go to driving classes..

Hahahah.. Mmg la malas.. da lame tggl.. Aritu dve kete auto..

Bodoh sgt kari kiri letak kat break..

haha.. Da kne marah ngn my sis.. Die hbt sikit drvg.. haha..

Nak date ngn my sayang!!

haha.. Rindu.. tapi taktau bile.. Hmm.. Rindu3..

Hopefully dalam mase terdekat ni la ea.. Ngeh2..

Pastu nak hangout ngn pai n mb wit shera.

Dorg je mmbr uia yg dok kl ni ha..

Jln2 tgk muvie ka, ber ronggeng ke, tak pon p karok, main bowling pon ok.. Tp i tgk ja.. Tak mampu nak main..

hahaha..

Jowi!! Td otw p mkn kan ak nmpk org gile.. hahaha.. mengong la same cam kau..

kau jgn nak mcarut je kije kat sabah tu.. hahaha

3 comments:

bLaCkBoNe said...

org gilak 2 cute x??haha

My words keeper said...

haha. aku bukan member uia yg dok dekat ngan umah kau ke?
dekat sgt kot. haha

dayang ina said...

hahaha..jowi.. cute lg kau.. kahkahkah..

haha..kau lain nik..knpm la nak hangout ngn kau.. kau childhud fren..=)