Followers

Tuesday, May 4, 2010

Renung-renungkan!

Adamaya..


Maya Maya Maya.. Adam tuh sikit punye ensem lahh! Penyayang lg. Responsible. Kaya lak tuh. Ape lg lahh yg kau nak lg Maya??? Tanak Adam tuh, bg kat aku lahh kan senang..

Tp tu lahh yg terjadi. Di alam realiti. Kadang2 manusia ni sukar sgt nak menilai mane intan mane permata. Bila cinta konon-kononnya bertapak di hati, sume mata jadi buta. Sanggup tgglkan segala2galanya kerana cinta. Sggup tgglkan suami untuk mengejar cinta lama. Sanggup tgglkan kekasih hati yg setia hanya kerana ayat manis lelaki lain yg tak tentu betulnye.

Realiti. Aku tak leh nak maki Maya sgt. Takut bnde tuh jd kat aku. Tanak! Jd, yg mmpu aku lakukan hanya lah berdoa.

"Ya Allah. Jodohkanlah aku dgn lelaki yg soleh , boleh membimbing ku ke jln yg benar dan yg betul2 menyayangi diriku apa adanya. Jauhkan lah aku drp cinta2 buta dan palsu lelaki. Jd kan lah aku seorg yg setia dalam ape pon. Persahabatan mahupun percintaan. Amin."

No comments: