Followers

Monday, June 20, 2011

Aku Pemikir yang Hebat!

Hari ini hati aku dah pulih deria rasanya. Dah tak tasteless lagi! Weehoo. :)
Banyak benda yang aku baru tahu. Banyak benda jugak yang aku fikir. Aku memang seorang pemikir yang hebat. Tak henti - henti memikir walaupun kadang- kadang tak perlu.

Itu aku.

Entah lah. Jujurnya, masih lagi memikir. Fikir kenapa, macam mana , apa, betul ke dan sebagainya. Walhal aku rasa benda yang aku fikir tu takda apa - apa kaitan pun dengan aku. Tapi aku tetap fikir. Aku dah cakap. Aku pemikir yang hebat.

Bila dapat tahu banyak benda, banyak rasa yang aku rasa. Suka, sedih, marah semua ada. Bercampur - baur. Caca marba. Itu yang sampai tasteless tu. Walaupun hari ni hati aku dah keluar wad, tapi otak aku ni still FIKIR! Argh. Sekarang aku dah ada mood. Aku okay. Cuma ada benda kepada benda - benda yang aku fikir tadi yang still jadi persoalan besar ! Aku takkan dapat jawapan dan aku rasa aku tak nak pon jawapannya. Aku cuma nak biar yang lepas tu lepas. Biarlahhh kenangan tu jadi kenangan saje and nothing more. Tapi tu lah. Otak ni tak habis - habis nak fikir. Aku pun tak faham kenapa.

Hmm.

Lepas satu benda aku tahu, ada benda baru lagi yang aku tahu. Berkait. Dan aku tak suka. Pening kepala otak aku ni. Serius tak tipu. Sampai untuk midterm pon aku tak bukak buku langsung (padahal sebab malas.)
Entah. Aku tak nak fikir dah. Aku nak biarkan. Biarkan benda - benda baru ni berlalu mengikut waktu.

Okthxbye. :)

No comments: