Followers

Monday, June 27, 2011

Untukmu

Inginku luah segala jenis perasaan,
Inginku teriak tanpa ku mahu ada yang mendengar,
Inginku menangis tanpa menitis air mata,
Inginku ketawa tanpa ada yang suka .

Segala apa yang kau suka,
Segala apa yang ku rasa,
Semuanya adalah segala-galanya,

Aku bisa jerit pada dunia bahawa aku cinta kamu,
Aku bisa terbang kepadamu semata mahu ucap selamat tidur kepadamu,
Aku bisa ucap semua kata cintaku ke telingamu,

Aku bisa buat semuanya untukmu
Karna hanya kau yang ku mahu jadi isteriku.

Setiap perasaan yang terluah,
Setiap perkataan yang tertulis,
Setiap kata yang terucap,
Tahukah kamu yang aku amat mencintaimu .


p/s : ini sajak yang dia buat untuk aku. Aww. Jiwang ke romantik ni? Aku kategorikan sebagai sweet! Terima kasih! :)

1 comment:

Anonymous said...

jiwang, romantik & sweet..=)