Followers

Wednesday, June 22, 2011

MeNilai Kerinduan

Aku rindu kami.

Kita yang dulu.

Sebelum masing - masing membawa haluan masing - masing.

Rindu sangat saat kita makan sama - sama. Gaduh sama - sama. Berdrama sama - sama. Study sama - sama. Tak study pun sama - sama. Rindu betul. Time tu kau ada untuk aku. Aku ada untuk kau. Yang lain pun. Apa pun yang mendatang, kita tak takut sebab kita ada untuk satu sama lain.

Bonding yang aku rasakan kuat sangat pada ketika itu. Apa je yang kita buat, semua kita tahu. Apa je yang kita nak buat, semua bagi cadangan. Ada waktu ketika kita stress sangat, konon - konon plan nak bercuti sama - sama. Macam cerita Kami. Last - last, apa pun tak jadi.
Kerana sebab - sebab yang kuat, kita jauh terpisah. Bukan dari segi badan nya tapi jugak dari segi emosi dan pemikirannya. Kita betul - betul jauh. Contact pun through FB. Itu pun jarang - jarang. Itu yang contact. Yang tak contact langsung? Pun ada.

Aku tak tau korang. Tapi aku rindu. Nilai. Ye. Nilai yang aku rindu. Bila kita masih teguh atas nama persahabatan. Melodrama hatiku kata Phye dulu. Sekarang dah tak melo dah drama tu. Huhu.
Jowi, Phye, Akmar, Senah.
Tak lupa yang lelakinya.
Pokyeh , Wan, Taqin.
Apa kata kita ber reunion? ;)

No comments: