Followers

Sunday, June 26, 2011

apa tah.

Minggu lepas aku publish post banyak kot. JK. Jiwa kacau. Macam tu lah. Minggu ni tak jiwa kacau dah. Wa chill je.

Oh. Buat yang nak tahu apa yang sebenarnya jadi dekat post aku sebelum ni, biasalah. Bergaduh sikit - sikit. Tak bergaduh kang bosan sangat weh. Jadi kami memutuskan untuk bergaduh. Cara.

Sekarang ni aku berada di rumah. Bersiap sedia untuk exam katanya. Padahal. Buku pon kat UIA tu ha. Exam will be on 29th June at 9am. Tapi rasanya aku balik UIA sok lah kot. Sebab sok malam ada meeting yet again. Haih. I thought they said the previous meeting was the last one. Im tired man! Haih. Tapi tanggungjawab kan. Pergi je lahh.

Minggu depan minggu terakhir kami berada di UIA sebelum balik ke kampung halaman masing - masing. Kampung lah sangat kan. Aku akan merindui UIA sebab dari UIA senang nak keluar. Ada bas nak pergi ke terminal Putra. Kalau dari rumah, payah! Nak kena naik cab. Gila. Sekali keluar rm10 pergi sahaja. Memang cari pasal. Tapi kalau hati memberontak nak keluar tu, keluar jugak. Sebab tu lah aku jarang nak keluar sebenarnya. Sebab susah nak ada public transport kat sini. Bila lah nak ada kereta ? *Drive pon takut. Cheh.

Aku banyak makan sekarang ni. Dan aku rasa gemuk sekarang. Haih. Diet. Sok puasa sunat Rejab jom.

motif post caca marba?

No comments: