Followers

Wednesday, April 14, 2010

Phye!

Tq for the post.

Aku benci the fact yg nape lahh aku still syg die even macam2 die buat kat aku? How strong I try to be. I am not. I cant be one. Tu yg aku bnci. Aku benci diri aku. Aku terase bodo. Bodo. Nape lahh syg org yg dah nyate2 tak syg kat kite. Kalau lahh syg aku ni senang2 dibuang macam syg die tok aku die buang camtuh je. Kalau lahh sume bnde dalam dunie ni senang.

U have made me realize how harsh I was to him in this blog. Aku berubah kan? Die yg pakse aku. Die yg pakse aku bnci die. How hard aku nak bnci org. Org wat la ape2 pon kat aku. Aku akan ngalah. Kau tau tu phye. Tp tu dulu. Sbb sakit die tak same. Tak same cam skang. Aku yg dulu kutuk2 pompuan nangis tok laki. Skang, gile kambing ak nangis tok laki. BODOH! Dyg bodoh.

Nak suh aku let it out dpn die. He doesnt even want to reply my text. Inikan nak berckp ngn die. (ohh semalam ade lahh.juz takde ape). If ever I have the chance, if ever! I would do it. I'll do it. Blog tempat aku luah rase. Maybe kau kate aku patut call kawan2. Call kau ke, Akmar ke, Hatim ke. Tp korg kawan die jugak kan. How can I share this with you guys. Korg akan tersepit. Aku tanak korg tersepit. Kat umah , aku takde sape. Loser ke aku bile aku cite sume bnde yg aku rase nih kat adik aku yg umo 10 thn nih. How can he respond pon. He cried seeing me crying. He said "dah la long. Along jgn lahh camni." Huhu. My 10-year-old brother said this to me. Klaka. Tapi aku dah takde sape. Takde sape.

Aku just nak die rase ape yg aku rase. Aku nak Tuhan je balas. Tuhan je boleh balas kat die. I wont do a thing. I just sit back and relax. Wait for his karma. His turn will come soon. Very soon. I believe that. (huhu. aku bukan pendendam.he makes me like one). Stop blaming him. Huhu.

Thanks lahh kau ckp aku COMEL. Haha. Tu paling terharu tuh. Haha. Well. Its ok lahh if he doesnt see me comel as other people can see (perasan lak). But he shud appreciate me as a girl who loves him like crazy. (haih. hate the fact!) Ok!! I'll be the old dayang. Yg ala2 perempuan melayu terakhir tuh. Yg tak bnci org. Yg tau consider. Yg tak mencarut. Yg duduk tersimpuh (phye penipu. mane ade. haaha) I'll b one. InsyaAllah.

I've deleted all the hatred posts. Sorry to him that I wrote that way. Kite ikot perasaan. (macam lahh die bace pon kan) hahha. Haih!

Thanks kpd kawan2 yg sentiase bersame saye. Sayang korg. Thanks kpd adik saye. The only tempat saye nangis. Kat bahu die lahh saye nangis. Thanks azin!! Although I know u understand nothing. But at least u know how to appreciate me kan? :))