Followers

Monday, March 15, 2010

Dayang Bodoh

Aku bile igt sume janji manis die dulu, aku jd geram, marah, sakit hati,sume ade. Aku la yg bodoh. Percaye kan janji2 manis lelaki nih. Last2 aku yg sakit. Penah sekali Fauzan, kawan aku ckp lelaki sume same dyg. Takyah la caye sgt BF kau tu. Aku backup Bf tym tuh. Tak la jan. BF aku lain. Tp endingnye same je. HAhahahahah. Kalau la aku dgr cakap kau jan. Aku tak benci die. Tp aku marah yg amat sgt. Sampai skang aku terpikir ape sbnrnye aku pade die. Die bukanlah lelaki yg teruk. Cume sakit hati aku ni tak tertanggung. The thing is nape aku percaye sgt ckp die mule2? Bodoh kan aku? Padan la ngn muke kau dyg.. Lelaki sume same. Yg lain tu yg berlakon la. Bile aku bg seluruh hati aku kat lelaki, ini yg aku dpt? Damn! Takpe. Tuhan Maha Adil. Aku doakan yg terbaik je tuk die except that I need him to feel what I feel right now. Kalau die tak rase skang, soon he will. Dendamkah itu? Oh. Takde la. Cume nak die rase sikit je. Bile die syg gile babi sorg pompuan ni, n pompuan ni lak takde la syg die sgt n buang die camtu je dalam hidup die. Haaa.. Then, u will feel what I feel Now. Takpe. I move on je la. Nmpk cam lom. Tgh. Aku susah sikit nak move on. Die senang la. ;)


p/s: Bukan niat nak mencalarkan maruah mane2 pihak. I didnt even mention any name here. And u (u know who u r) are not that bad. ;)

No comments: