Followers

Tuesday, March 2, 2010

Tikam Menikam.

Phye, kau cakap kat aku that the most trusted fren pon akn tikam kite when it comes about love n feelings n stuff kan. Well. At first, aku taksetuju. Cz I have faith in all my frens. But then bile aku pk balik. Tol gak. I mean kawan baik aku pon leh betray aku ngn amek ex aku yg aku syg gile bab kan. anything cud happen. The thing is ak caye 1 bende je. Kalau kite tak penah tikam org, org takkan tikam kite. Aku harap sgt org tak tikam aku. Sgt2. Aku pcaye kawan2 baik aku wont betray me. Mmg la die ex aku. Tapi still. Kawan baik cpl ngn ex. WTF?!! I am soooooooooooo not into that kind of drama. cukup la ngn drama yg dah ade.

p/s: No worries. InsyaAllah. Selagi aku berdaye aku takkan tikam kau. I cant say that I wont. Sebb we never know what might happen. So, insyaAllah la. 99% sure.

No comments: