Followers

Thursday, March 11, 2010

Result.

Result saya alhamdulillah lepas sume. ;)). Tapi tak sangka dpt maintain. I thought I would screw up this sem. Tp alhamdulillah. Berkat doa ibu ayah n my other Ibu, saya berjaya tak screw up. Berkat usaha stay up mlm2 kan. Yehh. Thanks. Kpd adik2. Adk2 saya bukan ada 3 org je. 3+5. Tq. Bg kakak korg ni dorongn dan sokongn. Kawan2 juga. Yg byk membantu. Las sem kan penuh dgn drama. Letih saya. Tapi saya tau dgn berakhirnya sem ini, drama pun the end kan2? Start a new phase. Malas nak bermusuh dgn sesape. Itu sgt bukan care saya. Yg plg teruk, sudah tentu POETRY. saya tak suke literature. Tp saya suke linguistik kah? Susah! Yg plg Ok IRK. Hahhaha. Mungkin saya ditakdirkan untuk jd ustazah. hahah. Tak perlu lah. Rosak anak2 murid saya nanty. Tapi dgn result ini saya muhasabah diri, walaupun saya ni banyak dosa, Tuhan mahu lg memberi kejayaan dlm hidup. Kdg2 saya lalai. Tp Allah tak pernah lalai terhadap hambaNya. (bunyi cam boleh jd ustazah.heheh.). Kepada rakan2, congrates! kite dapat ape yg perlu kite dapat. Yg ade sangkut tuh, jgn cepat melatah. ade hikmah di sebalik sume ni. Abg saya kate, untuk menerima kesenangan , Dia memberi kesusahan untuk mengingatkan kita kepadaNya. kesusahan itu Dia beri berpada dgn apa yg hambaNya mampu.


p/s: adik2 saya yg ber5 tuh, jge diri. kdyg syg korg!!! korg adik kdyg sampai bile2 okay. jgekan Ibu untuk kdyg. Abah juge. Along juge. ;)



Renung2kan dan selamat beramal!

No comments: