Followers

Monday, March 15, 2010

My Tommy!!!

Ohh. Lupe. Nak cite. Tym nak balik Gombak dr Nilai tuh, aku tertggl bantal2. Tp ade 1bantal ni aku syg sgt. Bantal yg pika n bila bg tym bday. Or I call it TOMMY. Cane leh dpt name tuh? Hahahah. It soooo happened that aku letak vest yang Wan bg aku tuh kat bantal tuh. So cam bantal tu pakai baju. Hahahah. And the vest or jumper tu brandnye Tommy something2. So aku pon letak la name tu . Hahahahha. Rumets aku sume tanak pegang Tommy. Sebb terbayangkan Wan. HAhahha. Aku pon tak bygkan die. HAhahah. Yg korg dok bygkan tu knp. And so aku soh nik amek kan. N baru dpt!! Nyenyak tdo aku. :00 I love tommy!! Thanks Pika n Bila n Tasha. Bantal tu sgt sedap dipeluk ;))



p/s : oh ya. Tommy dah bogel. Die dah tak pakai vest tu dah. Huhuhuhuh. For some valid reasons. Tp nak pggl gak tommy. N vest tu ade je dalam simpanan. ;)

No comments: