Followers

Sunday, March 7, 2010

our journey

Last Friday, aku balik kampung. Pas maghrib bersame2 Poksu n moksu n Makdi. Decide nak ikot dorg sbb serabut la duduk rumah. So tumpang la dorg. tapi same gak. Serabut gak akhirnye. Huhuhu. Poksu bawak laju gile ok. 140km/j. 2 jam setengah da sampai Johor. Gile! Sampai2 rumah Maklong, mkn sikit, pastu tdo. Penat. Sok nye, pagi2 da bergerak ke JB lak. Singgah rumah Pak Ojan. Jumpe la si kecik, Ainul Azwa.. Muke cam abgnye, Iwan. Iwan dah kawen!!Umor baru 18 thn. Haisy! Die telah melangkah 5bendul ea. Ade 5 org kakak2 sedare die yg blom kawen. Kak Yana (26thn), Kak Yani (23thn), Kak Fifi (22thn), Kak Ina ,aku la tu (20thn), Kak Tira (19thn). Sekali lafaz je lak. Hebat. Tahniah la ape2 hal. Pastu p umah Mekty. Jumpe anak2nye, Iman (3thn) n Nafisah (5bulan). Nafisahhhh!! My fav lil cousin! ;).. Malm lak p umah baru Pakman kat Pasir gudang. Ramai gile malam tuh. haisy! Penuh la 1 rumah. Last2 kitorg lepak luar je. Tgk dak2 main gelongsor. Hahahha. Paklong Hamid sekeluarge pon ade. Ade la anak die ni. Farhan namenye. 25thn kot. Aku tgk die nak tergelak. Sebb tra penah minat die dulu. Penah main jentik2 tym kecik2 lu. Berebut ngn Masyitah, kazen kitorg. Hahah. Tak bla. Pastu geng2 mak2 ayah2 ni pon berkumpul kat lua rumah. Cite hantu. Takot aku. Hahah. Akibatnye, tak dapat tdo mlm. ;).. Pg2 tu pas subuh terus bgn. Ngntuk doe. 1 lgi cite bes, pg tu dalam kol 8 lebih. Aku blom mandi. Dgn rambut serabai, Seluar aku angkat ke lutut, aku p dapor.. Tym nak p ruang tamu balik, aku cam bertembung dgn sorg ni. Cam tak knl. Lelaki la. Rupenye adik ipar pakcik aku. Terkejut aku. Yg pentimg ensem ohhhhhhhhh. Hahahahah. Tapi abes aurat I u hahahahah.....

My family:
Poksu : Pakcik yg dulu kurus skang gemuk.
Pakmal: Pakcik bajet ensem.
Makdi: Makcik yg plg sporting,.
Mekty : Makcik mulut laserr.
Pakman: Pakcik plg cool..
Pak ojan: Pakcik gangster. Suke rabe org hahahahahahha ;) hotGurau
Cik Marlia: Makcik hot tgh pregnant anak kedue tp perangai cam budak2 g. hahahah

My Lil Cousins:
Humaira: She never likes me. I never like her too. Hahhahah.
Ijah: Gemol! c budak obes. heheheh
Iman: Gangster besar. hahahah. Bekeng!
Fisah: Fav!!!! juge dikenali sbg papau. hahahah. pp sgt tembam . tapi sgt baik. Jarang merengek,
Dini: comel! tp tanak kat org.
Azwa: Kecik je. Mate sepet. Comel.


tu la familyku yg gile. Balik johor pon kecoh pasal the break off thingy. Sume tny " Cane ngn Wan".. Wan tu Wan ni. Haisy. P mane pon takleh lari.

No comments: